om du orkar

2011-01-26 09:21:22
HUR
Svarar du i telefonen: Hallå,hej de är Emmy 
Tycker du om gul-bil-leken: Bara om det är jag som får slå?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Tillräckligt
Mycket är klockan: 08:51
Många kontakter har du på msn: Ett antal haha..
Fick du detta test: snodde det från Alex
Spenderar du en regnig dag bäst: Film mys med killen (om man har någon) eller umgås med vännerna

VEM
Pratar du med på msn just nu?: Ingen
Ringde dig senast?: mamma
Pussade dig senast?: Brudarna i helgen haha ;)
Hade sex med dig den senaste veckan?: Ingen
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ska nog inte skriva ut namn här i bloggen
Saknar du mest just nu?: Moffa
Är din bästa vän av samma kön?: Har många bra vänner men Jenny
Är din bästa vän av motsatta kön?: Rasmus
Ska du träffa imorgon?: Deru;)
Umgicks du med senast?: Umgås med Jazz nu

HAR DU
Cyklat utan händerna:
Klart
Gråtit en hel natt: jo
Åkt vattenskidor: Ja,jag är ju kingen
Åkt rullstol: YES
Gjort en bakåtkullerbytta: Det har jag
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nix
Haft träningsvärk: haha jo det har jag
Önskat att du var det andra könet: skulle vela prova några dagar ;)
Velat vara ett djur: nae haha
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Jo typ Alecsandra hahahah 
Tyckt Harry Potter är bra: NJA
Hatat choklad: lite

VEM
vem är i rummet med dig? min älskade klass
Vem fick du senast sms av? Nicke
vem tänker du på nu? deru;)
pratade du senast i telefon med? mamma
vems hus var du senast i? mitt
sa du senast “jag älskar dej” till? Terran
vem önskar du var med dig nu? hello kitty
vem är din favoritsläkting? Har massa favoriter
vem i din skola går dig mest på nerverna? jadu...

VAR
var går du i skolan? atorp
var är din telefon? I min jacka
var är din mamma? på jobbet
var sover du? in my bed
var handlar du mest? hm
var fick du tag i tröjan du har på dig? gina 
var i ditt rum är du? är inte i mitt rum

VAD
vad åt du senast? macka
vad drack du senast? vatten
vad är det för färg på dina byxor? svart
var är den närmaste saken som är blå? Johans byxor
vad gillar du mest med skolan? klassen
vad har du på fötterna? sockar +skor
vad är din favoritfärg? svart och rosa
vilken film såg du senast? i taket lyser stjärnorna

HAR DU
sovit i en annan säng? ja?
sovit naken? yes
målat om ditt rum? pappa har nog gjort det
dansat framför en spegel? yes
fått hicka? fråga Alex ;)
stulit pengar från en kompis? nej, verkligen inte!
hoppat i en bil med folk du just träffat? yes
varit i slagsmål? ja med alex
haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
strulat med en främling? hehe
älskar eller saknar någon nu? typ inte :-)

Kommentarer
Postat av: Alecsandra

Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Jo typ Alecsandra hahahah



HAHA, vafan?!

2011-01-26 @ 10:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback