tråk i mängder

2011-02-27 16:37:16
Vad heter du? Emmy Holmberg
Vilket år och datum är du född? 12 Augusti 1994.
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Ja det har jag
Gjort nått du ångrar? Ofc
Är du blyg? Nix
Vilken årstid gillar du mest? SOMMAR♥
Favoritdjur? hund?


Vad består din garderob av? kläder
Hur mycket pengar har du varje månad? inte tillräckligt
Vad köpte du senast? deru
Vad är klockan just nu? 16:21
Har du åkt moped någon gång? yes
Är du mörkrädd? lite kanske
Vart skulle du helst vilja ha piercing? TUNGAN & NAVELN. blir av!!
Största svaghet? svartsjuka

Röker du? -
Bästa bok? Läser inte
Blivit rånad?
Humör just nu? sliten krigare men är glad
Vilka internetsidor besöker du varje dag? blogg.se facebook 
Kan man vara vän med sitt ex? ja det kan man
Har du lätt för att kunna lita på folk? Onej
Är du lycklig? Ja det är jag väll
Använder du smink? joopp 

Vad har du för drömmar? konstiga som fan
Blivit tagen/hämtad av polis? nej 
Blivit förföljd? jo
Hur svarar du i hemtelefonen? HALLÅ , hej de är emmy
Ringer det mycket till dig? ganska
Ringer du mycket? Om jag har räkning på 900:- så antar jag det
Vem ringde du senast? mammi


Antal timmar sömn inatt? mer än 10
Vem sov du hos senast? Teresa
Vem sov hos dig senast? Alva
Vem kan du berätta allt för? mina närmaste 
Vad ser du fram emot? Sommaren och dagen jag blir 18
Vem vill du sova bredvid inatt? Niklas
Vilken årstid är det nu? Vinter
Anser du dig själv snygg? nae
Har du varit kär? japp 
Är du en bra partner? Klart
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad HAH
Vad åt du senast? MAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback