tråkigt

2011-04-28 14:37:40

1 - Två sanningar om dig själv?
- Jag hatar att sova själv
- Jag är rätt trögtänkt 

2 - Vad ska du göra idag?

Försöka bli frisk och träffa min bejb


3 – Vill du bo kvar där du bor?
Nix

4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort?
Hetsa.

5 – En plats som framkallar bra minnen?
Det beror inte på var man är, utan med vem :)

6 – Favoritsuperhjälten?

TARZAN!!

7 – Den/dom som har störst inverkan på dig?

Mina närmsta vänner antar jag.

8 – Mål för denna månad?
Träna,vara med min vänner och ha fett kul

9 – Något du är stolt över?
Ömmm... att jag tog tummen ur och for och tränade

10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen?
Glad: hello martin solveig

Ledsen: when the children cry


11 – En tid du saknar?
Sommarlovet 2008

12 – Varför började du blogga?
Älskar att skriva

13 – Hur ser ditt hus ut?
som ett vanligt radhus 

14 – Hur ser din familj ut?
mamma pappa bror

15 – Är kär?

Ja, jag är kär


16 – Hur har du förändrats under det senaste två åren?
Tänker helt annorlunda.
Fått bättre självförtroende

Säger ifrån


17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
En fågel i skyn eller fisk i havet bara för att känna hur det är att inte vara på markyta jämt.


18 – Smeknamn?
Holme

19 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut?
Ingen aning.... life is what you make it.

20 – Något som gör dig glad?
Att vara utomlands.
Utekvällar/fester/sommar
Min familj,vänner och pojkvän

21 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra?
Det vet jag inte, för jag vet inte hur andra är, eller hur?


22 – Vad man hittar i din handväska?
Just nu plånbok, tuggummi, hårborste,kondomer,parfym

23 - Varför gör du dessa punkter? 
För jag har tråkigt och e häääftig.

24 - Har du bra humor?
antagligen

25 - Vad har du lärt dig senaste månaden?
Ett och annat i skolan antagligen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback