Visste ni att..

2010-10-31 01:32:16
Jag ska operera bort detta snart på mitt knä! I sommras åkte jag moped med Norén för vi & grabbarna från kåge skulle & köpa glass. Det var nyasfalterat i en kurva som inte vi såg,så vi ramlade. Jag flög som en liten vante och skrapade upp hela armen och sen gick det ju hål på mina läggings. Så jag skrapade upp benen också. Såret läkte så det blev som en bubbla,det kliar och tar ont så doktorn sa att dom skulle operera bort den. Det är så läskigt att ramla med en moped,jag blir alltid så chockad. Det första jag sa när jag som fatta vad som hänt var - går blod bort från skor? haha snacka om att jag var borta. Men allt gick bra sen,dom tvätta det och plåstra om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback