There are days when I feel so worthless and alone. I just want someone to love me ..

2010-10-14 21:03:47





 

Jag försökte så desperat att släppa taget om dig.Att sparka ut dig från mitt hjärta, mitt sinne, mina drömmar. Jag försökte svårast för dig. Jag försökte mitt svåraste för mig. Och jag lyckades,för en stund. Jag ignorerade dra i mitt hjärta varje gång jag såg dig krama henne istället för mig.Jag ignorerade den svartsjuka som skulle börja känsla när du skrattade med vissa andra tjej,eller när du kittlade henne. Jag var så van vid att vara den du skulle alltid ha händerna på,så van att det är mellan oss,var konstigt och annorlunda och nytt. Jag gillade det inte.Vår är en bra historia, den är som de som gör filmer om: kärlek, ilska, tårar, attraktion,natt samtal, smärtan, vänskapen

Från och med idag har ingen av oss har råd med känslomässigt kaos det sätter oss genom. Vi vill inte heller det. När jag går bort så kommer du alltid att vara min första kärlek. Älskling, vad som än händer i framtiden, om en upprepning av den smärtsamt vackra förflutna eller något som lika vackert och nya, kommer du för alltid vara inristad i mitt hjärta.Vår historia kan ha hänt med andra,men älskling, tro mig det var en av ett slag. Hand målad av två personer som var rädda och nervösa,och helt inte redo för berg-och dalbanan det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback