sanningar om mig själv

2010-10-17 19:13:28

 

  • Blir lätt svartsjuk
  • Jag är jätte rädd för att bli sårad (av kärleken) för jag blivit det så otroligt många gånger nu
  • Finns inget mer jag vill just nu än att ha en pojkvän
  • Klarar inte av att sitta vid datorn utan att lyssna på musik
  • Har börjat om att spela cs
  • Har dåligt självförtroende
  • Har aldrig hänt så mycket dåligt för mig i sommras som det gjort det här året
  • Jag är otroligt nöjd över min linje/klass♥
  • Har lätt för att börja gilla någon men har svårt för att bli kär
  • Tycker det är lättare att prata med killar än att prata med tjejer
  • Föredrar hellre chips än godis
  • Brukar sjunga när jag står i duschen och när jag kör moped

 





Kommentarer
Postat av: amandaa

7 av 12 stämmer i princip in på mig med :/

2010-10-18 @ 22:47:00
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback