Bara för jag har fett lite & göra

2010-10-13 11:39:42
Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar

Namn: Björne
är fyller han/hon år?: Ingen aning
Vart träffade du han/hon?: Hm,var nog på någon fest
Är hon/han rolig?: Känner honom inte bra men no verkar han rolig hah
Tycker du om honom/henne?: visst
Beskriv honom/henne: Sten cool

Namn: Farmor
Har ni träffats?: Ja garanterat
Är ni bra vänner?: Absolut
Kan du lita på han/hon?: Ofc
Hur länge har ni kännt varandra?: Under mina hela 16 år
Beskriv honom/henne: Världens gulligaste famme

Namn: Oskar Dh
Var träffades ni första gången?: jadu,minns fan inte!När vare Oskar?
Är personen viktig för dig?: KLART

Namn: Samuel W
Hur länge har ni känt varandra?: Sen igår
Har du kysst honom/henne?: haha no,men han vill kyssa mig
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Känner han inte;)

Namn: Viktor Å
Är ni släkt?: NIX
Hur är han/hon till sättet?: Rolig,jävligt glad & alltid på topp
Känner du honom/henne bra?: Joda

Namn: Allee
Hur gammal?: 18
Bor?: In the forest...
Hatar du personen?: Nech

Namn: Yngwedude
Har du kramat henne/honom?: jep
Har du sett personen full?: De har ja
Är personen äldre än du?: Yes

Namn: Schebaben
Är han/hon vacker?: NEJ
Minne av personen?: Han sa jag skulle hjälpa han leta ett par rosa byxor så skulle jag få money
Har du hennes/hans msn?: Aldri

Namn: Jocke Blom
Står han/hon nära dig?: Nä
Har du kramat personen?: Nä
Har du varit förtjust i honom/henne?: Nä

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jocke :P hans namn kan fylla en hel mening full ;)

2010-10-13 @ 18:53:29
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback