Aj min rygg

2010-10-19 23:23:01


Idag blev det sängen för mig!
 Igår hade jag så ont i ryggen att
jag inte kunde:gå,sitta,stå,ta på
mig skorna,skratta eller hosta.
Det blev som bara tvärt.
Har inte kunnat sova på
hela natten,jag &
mamma for och knäckte till
 min rygg idag. Ena mitt ben
 är längre än det andra.
Jag lägger för mycket
 tyngd på mitt ena ben.
Fick som inte klart för
mig vad som var felet,
men jag har alltid haft
problem med min
 nacke också.
Om det inte blir bättre inom
en vecka så måste dom kolla
 upp det bättre.Har fett ont,
men ska försöka fara till
skolan imorgon ändå.
Saknar mina MP1or jö♥


Kommentarer
Postat av: Carl

=/ Lät ju inge bra, men hoppas de blir bättre ;D

2010-10-20 @ 17:05:34
Postat av: Anonym

är det du på bilden :O ? =)

2010-10-21 @ 22:18:34
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback