killar,killar

2010-11-24 17:22:54
Några bra ord


- För mycket tunga i munnen får en att känna sig kvävd. alltså; använd tungan mycket om du vill mörda någon inte om du vill ge någon en trevlig upplevelse.

-
Om du nu ska stoppa in tungan (lite är ju trevligt) så kör ingen elvisp och inte heller en död säl. lugn takt, känn lite, mys.

-
stort OBS; om du ska stoppa in tungan (lite är ju trevligt) så kyss några gånger först. smaka på those sweet lips (my lips like sugar lalalalalla) innan du kommer in med den. ush vad äckligt det lät när man säger det högt.

-
ha inte en kall tunga. tips från linda är att lägga den på elementet före.

-
händer är VIKTIGT. en hand gärna om ansiktet, i håret eller liknande. och en på ryggen som trycker en lite till dig. hårt men mjukt. lite som bamse. stark men snäll. ibland är det fint att börja utan att använda händerna & sedan gå över till en sån där fin film kyss. se noga nu att jag inte nämde något om händer på ens röv, undra varför va......

- avsluta lite, stanna nära och le. kan någon tjej säga att de inte blir kära bara när jag beskriver det?

- och för guds skull, det är kul att teasa lite och det gör det spännande. vem söker inte spänning? men viktigt att inte bli en indiana jones. lite för mycket spänning.

- ät inte ostkrokar just före. måste säga att min första kyss var faktiskt med en kille som just ätit ostkrokar före och jag kan säga att det gav mig ärr för livet. men mjukglass, fruksallad eller godis är OK.

På tal om att inte äta ostkrokar innan pusskalas så vill jag även nämna att snus och rökning inte rekomenderas innan. Efter en cigg så får man väldigt dålig andedräkt men snus är sjukt mycket värre. Det är som att man har en tvättsvamp under läppen som kramas ur när mun möter mun. Snus-släm rinner lätt ner i den andres mun och det är INTE nå vidare trevlig. Så skippa snusen och ta ett tuggummi ist, glöm bara inte att spotta ut det också innan du går in för action. Lycka till !


teresa



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tips det där me tungan på elementet. Ska komma ihåg det! (Y)

2010-11-24 @ 20:52:42
Postat av: ALI

kul att man måste sluta äta ostkrokar :(

2010-11-25 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback