always someone who will destroy

2010-05-01 11:49:16
Gårdagen/kvällen, vet fan inte vad jag ska säga. Den började skit bra, vi käkade Jag,Lisa,Matilda,Jenny & Mica. Riktigt goood mat åt vi också, vi lyxa till det! Sen drog vi till mig & fixade till oss & börja dunka musik & det började ploppa in lite folk då & då. Allt var så jäkla kul jätte länge.. tills det kom någon & förstörde jävlart hela våran kväll. Förstår inte hur man kan vara så jävla dum i huvudet! Som sagt kvällen började bra & slutade dåligt. Tack alla som hjälpte till osv.

Aja, nu orkar jag inte tänka så mycket på det där. Nu ska jag & Jenny till solbacken, hoppas ni får en bra lördag. Bilder kommer senare.




Kommentarer
Postat av: ciindra

ja asså fy fan för han att han skulle förstöra allt ..

2010-05-01 @ 13:22:35
Postat av: Anonym

HAHA så jävla ägd, såg när du ramlade med moppen HAHAH ÄGD ÄGHD gÄDDA

2010-05-01 @ 14:40:33
Postat av: sofia

hoppas det fixade sig hos dig med allt också!:)

2010-05-01 @ 18:23:51
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan ju undra vad de är för pucko som njuter av att se andra göra sig illa?! Näe tacka vet jag ödmjuka människor!

2010-05-02 @ 10:11:30
Postat av: lowisa

hahahahahah emmy du glömde mig??? :$

2010-05-05 @ 20:56:18
URL: http://fannylowisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback