Visste du att?

2010-03-27 17:16:39


- Är sjukt rädd för tandläkaren
- Har jätte många konstiga tvångstankar
- Älskar karuseller jävulskt mycket
- När jag åkte en karusell på festivalen 09 fick jag spya över mig av någon annan som åkte karusellen så det bara rann ner från mitt ansikte/håret
- älskar pulvermos
- gillar inte jordgubbar
- gillar inte  Coca-Cola
 Jag var nästan bara med killar när jag var liten
- älskar att bada, är som en fisk i vattnet
- hatar att sova ensam
- just nu är jag jävligt förbbanad
- JAG VILL TILL KÅGE JÄVLART NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha !

punkt tre var mysigast ....

2010-03-27 @ 17:21:05
Postat av: Anonym

brukar du duscha i vatten lr snö ?

2010-03-29 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback