Bara för att jag har tråkigt

2010-07-02 09:52:35



Höger- eller vänsterhänt: Både &

Humör just nu: Rätt glad
Favoritgodis: men chips

Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa?

Kläder just nu: Bikini

Musik just nu: Nå fatti musik

Vad sa du senast: " men snygg ''

Fisk eller badkruka: JAG ÄR EN FISK!

Hur många kuddar sover du med: Använder bara två men det finns 4 i sängen.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, jag äger på att smita ut på natten. Eller hur mamma & pappa ;)

Sparare eller slösare: sparare

Vem är viktigast för dig: Min familj & vänner

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det gör jag

Älskar du henne/honom fortfarande: Nix

Har du några homosexuella vänner: Tror inte det

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det tror jag

Hur många barn har du, vill du ha: jag vill ha 2 eller 3

Är du kittlig: Ja, på många ställen.

Rädd för insekter? :$

Det här är jag bra på: Lyssna

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok

Har du någon flickvän/pojkvän? Nix..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har hål i öronen, och ska ta i naveln. Sen tungan.

Hur är din drömtjej/kille? Säg det...

Vad är du mest rädd för? att bli sårad

Kaffe, te eller inget? kaffe

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt bild :)

2010-07-02 @ 15:33:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback