Svaren från frågestunden

2010-02-01 18:40:30
Postat av:
är du och kim tillsammans igen?:)

Nej det är vi inte!

Postat av:vfr är du så förbannat snygg?
kim va typ sär som lämnade DIG! :S:S:S

Gullit att du tycker det,men tycker inte jag själv.
mmhm..

Postat av: mika
HAHAH okej klassiska frågan
vilken linje har du valt?

Media på Atorp

Postat av: =o
Är inte FilleM ruskigt cool ?

coolast av dom alla

Postat av: emelie

Vilka bloggar läser du?

Om ditt hus skulle börja brinna, och du bara fick ta med dig 3 saker ut, vad skulle du rädda?

Vad är du mest nöjd med på ditt utseende?

Vad är det värsta du vet?

Läser många, kan säga nån. www.annaorebecka.blogg.se , www.jsoo.blogg.se ,www.idaab.blogg.se

Oj vilken fråga.. Mig själv, datorn, å mina fotoalbum med massa minnen

Ögonen OM jag måste välja

Att bli lämnad

Postat av:
ifall alla på jorden skulle försvinna och du skulle vara ensam kvar, vem skulle du sakna mest?
haha

kan inte välja ut EN person på en sån här fråga. Skulle vara min familj som jag skulle sakna mest ifal. Sen äre ju alla vänner. 

Postat av: Madicken

HUR GÖR DU FÖR ATT FÅ SÅ FINT HÅR ?

VAD ANDVÄNDER DU FÖR SMINK ?

VILKEN KILLE GILLAR DU MÄST ?


jag gör inte så mkt Tvättar de använder hårspray & plattång

Fondation,sol puder, mascara

en

dricker / röker du ofta?
har du tagit droger nån gång?
vad är det värsta som någon gjort dej?

Nej
Nej
Säger jag inte i bloggen

hur gamla var dina föräldrar när dom fick dig?
vilket är ditt absoluta drömyrke?

24
ingen aning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback