Jag gör på mitt sätt

2010-12-21 12:07:44
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – I min väska
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Mina ambitioner
Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
1  Presentera mig själv


Jag heter Emmy Maria Holmberg. Jag är 16 år & bor i Skellefteå på Sjungandedalen. Finns inte särskillt mycket att göra här, men jag trivs som fisken i vattnet bara ibland dock. Jag är inte blyg för 5 öre,sprallig och säger vad jag tycker,skojar och busar. Jag går första året på Anderstorp och går Linjen Media och har världens bästa klass.

Jag ÄLSKAR sommaren, värme, solbrända kroppar. You name it!allt som har med sommaren att göra. Just love it.
Umgås med vännerna,mysa med sin pojkvän (om man hade någon) osvosv


2  Min första kyss

Den som RIKTIGA kyssen var nog i 5an
med en kille som heter Rasmus som jag
var tillsammans med när jag var yngre.
Sen har man ju varit med i pussleken
och sprungit runt och pussat alla när man
var liten haha.


3  En rolig kväll





En rolig kväll för mig är nog att vara med vänner,festa och bara leva livet. Sen finns det kvällar som man bara vill krypa upp i ens killes famn och bara mysa♥


5  En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig



  • Jag är livrädd för tandläkaren
  • Jag har svårt för att säga nej
  • Blir lätt svartsjuk
  • Jag älskar pulvermos fett gott
  • Jag har svårt för att bli kär
  • Klarar mig inte utan mobilen
  • Jag tar alltid en macka till maten
  • Jag lyssnar alltid på en låt tills jag blir less på den
  • kan spruta vatten genom min glugg
  • Jag vill ta hål i tungan och tatuera mig

6  Detta ångrar jag

***** ****q****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback