How to save a life

2010-12-21 13:24:47
jag hatar såna dagar man helst bara vill dra täcket över huvudet och sova bort.
jag hatar när man gör saker som man ångrar bara några sekunder efter.
jag hatar att känna mig övergiven.
jag hatar känslan av att man känner sig för jobbig.
jag hatar mina negativa dagar som kommer ibland även fast jag för det mesta är positiv numera.
jag hatar när alla tankar rör ihop sig i mitt huvud så jag inte vet
jag hatar såna dagar man helst bara vill dra täcket över huvudet och sova bort.
jag hatar när man gör saker som man ångrar bara några sekunder efter.
jag hatar att känna mig övergiven.
jag hatar känslan av att man känner sig för jobbig.
jag hatar mina negativa dagar som kommer ibland även fast jag för det mesta är positiv numera.
jag hatar när alla tankar rör ihop sig i mitt huvud så jag inte vet  alls hur jag ska bära mig åt.
jag hatar att känna mig osäker.
men mest av allt så hatar jag känslan av att inte känna trygghet.

Kommentarer
Postat av: mica

finns här <3

2010-12-21 @ 23:15:30
URL: http://mmica.blogg.se/
Postat av: mica

finns här <3

2010-12-21 @ 23:15:55
URL: http://micast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback