Rastlös

2010-04-12 10:56:49
Vänner och livet

Hur vill du dö: jag vill dö en lugn och fridfull död, helst bara somna in en natt när jag är gammal

Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen är som mig;)

Vem får dig mest att skratta: det gör alla mina vänner

Vem är blygast: jag vet inte, men jag tror inte att någon av mina vänner är så speciellt blyga.

När grät du mest: jassi

Vad är den bästa känslan i världen: att vara kär

Vart vill du bo i framtiden: det vet jag inte än

Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Utseende: Mage,mitt hår

Har du någonsin


Varit kär: jada

Blivit dissad: ja

Rymt hemifrån: haha, faktiskt

Föreställt dig ditt ragg naken: hahahah;)

Skolkat: hellyeah

Gråtit i skolan: Ao

Spytt i skolan:  hahahah JAA :$

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jag har gjort mycke dumma saker i mitt liv

Druckit: ja

Retats: jag har en retsticka till bror.

Du

Svär: för mycket

Dushar dagligen: ja

Sjunger i duschen: hahaha ja

Vem var den senaste personen

Du pratade i telefon med: mamma

Msnade med: david

Du kramade: Jenny

Du skällde på: Kim

Senast du

Grät: jassi

Filmen du såg: Saw 6

Drog ett skämt: igår

Sång du sjöng: he vill du ikke veta

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln: ja

Ha ångest: händer

Ta mediciner du inte borde ta: hahah alvedon när jag inbillar mig att jag har ont i huvet:]

Drömma mardrömmar: yesbox

Drömma sexdrömmar: haha, nu blev du allt nyfiken;)?

Hata folk: nej bara ogilla

Lita på folk: ja

Vem

Saknar du: för många

Vill du slå: en

Vill du kittla: deru

Vill du prata med: JENNY

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: jag glömmer och förlåter

Fick du sms från senast: croffe

Är vackrast på jorden: jag har inte sett alla personer här på jorden

Har du

Tvångstankar: ja

Några piercingar: öronen haft i läppen

Egen dator:
oja

Bra självförtroende: NEJ!!

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Dumpat någon: ja

Gjort något olagligt: jag e busi

Hur

Går du: framåt oftast, sen går jag inåt med fötterna.

Fördriver du tiden: datorn

Ofta bäddar du sängen: int ofta

Ofta diskar du:
aldrig

Ofta städar du: för sällan

Många stör du dig på: jag ignorerar dom istället



hade lite lite att göra, känner att jag inte orkar plugga riktigt än som sagt. Aja nu väntar det här badet på mig. Visst bliru lite sugen på att bada me me ;)

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback