Här kommer svaren på era frågor, inte för det blev så många men.

2010-04-08 22:43:28


Postat av:
är du kåt?
Inte mkt

Postat av: Petra
var bor du?
Skellefteå (skellhell)

Postat av:
ditt bästa minne?
När jag & jenny träffades
första gången. (har flera)

Postat av: dudenyngwe
visst äger min blogg din ;)
Finns inte ens på världskartan ;D

Postat av:
vad tycker du om alva och kims förhållande?
Först tycker jag det var FÖRJÄVLIGT. Men nu får
dom göra vad fan dom vill, bryr mig inte längre.

Postat av: Beundrare
vfr äru så jävla snygg??
haha tycker jag verkligen inte
att jag är, men tack.

Postat av: timpilicious
Hur kände du när du fick reda på att alva & kim va på g?
gissa..

Postat av: klara
hur många läsare har du varige dag ? :) igemonsnitt
130 till 180 kanske 

Postat av: maria
tror du att du kommer in på linjen du har sökt inför gymnasiet:)?
ingen aning faktiskt. Men jag hoppas det.

Postat av: fannysommar eller vinter?
cola eller fanta?
dator eller tv? :)
gillar inte colsyra så mycket men om jag måste välja så fanta
dator

Postat av: Madicken
Hur kan du få ditt hår så fint ?
Är du bra på att göra headrar ?
men guud, jag som hatar mitt hår.
Jag gör faktiskt inget spec, tvättar håret
och låter det självtorka. Sen plattar jag det
NEJNEJ






Kommentarer
Postat av: zebbbebebe

varför bryr du dig så mycke?

2010-04-09 @ 09:55:38
Postat av: Emmy

Zebbe håll din keft stängd!

jag bryr mig inte nu sa jag?

2010-04-09 @ 10:01:47
URL: http://ehoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

fattar fan inte hur du kan vara polare med någon som gjort så fel



klart som fan att du ska bry dig

2010-04-09 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback