Var på akuten inatt..

2009-09-07 11:50:02
ja, vars ska jag börja? Jag tillbringade kvällen på akuten mellan 10 & 1

Det började för två dagarsedan att det har klia på halsen sen upp mot hakan sen bara uppåt. Sen när jag & Jenny satt & såg på film igår så kännde jag bara hur jag fick svårt att andas & svälja & börja svättas & blev varm. jag sprang till toan för att kolla. Jag hadde får vita prickar över hela ansiktet sen börja halsen svälla upp. Blev livrädd & ropa på Kikki (Jennys mamma) & Jenny. Vi gick ner till Ida, hennes pappa är läkare eller något tror jag. Men han sov så vi träffa Idas mamma, hon sa att vi borde åka upp.

 Så kikki & Jenny följde mig upp till mamma & pappa! Vi for direkt på Akuten. Fick komma in direkt. Svimmade  nästan när jag kom in på sjukhuset, så jag va tvungen att lägga mig ner. Dom tog blodprover, fick massa äcklig medicine. 

Sen skulle vi gå till väntrumet & kolla om det blev bättre, men det blev värre. Spredsig upp till pannan & ögonen. Fick ögondroppar. Sen satt vi där ett ganska lång tag må jag säga. Men sen började jag kunna andas bättre osv. Så vi for efter ett tag då.



Satan vad rädd jag blev.

Kommentarer
Postat av: en

Men guuud :O!¨

shiit hur är det nu då?

2009-09-07 @ 11:56:22
Postat av: en

att det alltid ska hända dig något vännen!(L)

2009-09-07 @ 12:31:17
Postat av: madicken

Ojda !!

Stackars deej ! <3

2009-09-07 @ 15:31:08
Postat av: emma

gumman<3

2009-09-07 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback