gillar/ogillar

2009-09-03 16:14:58



1.  Bråk.

Varför ska man bråka hela tiden? Så otroligt onödigt!


2. Allt gott är onyttigt

Att allt gott är onyttigt. - Så är det faktiskt. frasses, godis, chips, Allt som är gott är onyttigt, varför egentligen? Och allt det här nyttiga godiset är ju inget man äter frivilligt.



3. Svininfluensan.

Nu pratas det ännu mer om influensan som sägs vara allvarlig. Senast igår stod det i tidningen om en svensk man som dog i sjukdomen och själv börjar man känna sig lite skraj. Snart kommer alla börja använda handsprit efter varje gång man tvättat händerna.



1. Att duscha

Att duscha. - Det är verkligen det bästa som finns! Älskar att stå i duschen hur länge som helst och känna mig superfräsch efterråt!

2 Vintern

Nu längtar jag plötsligt till vintern och att gå i mysiga koftor och en varm vinterjacka. Kanske kommer jag att ångra att jag sagt detta när kylan verkligen är här, men för tillfället längtar jag. Tänk vad mysigt med julen, pepparkakor och allt sånt där.

3 Min pojkvän

Han är verkligen den bästa som finns, skulle inte klara mig utan honom! Dom två pauserna vi haft så höll jag på att avlida. Snart har vi varit tillsammans i 1 år & 11 månader om vi då inte räknar med dom två korta uppbehållen som vi inte gör. Det är så sjukt länge vi varit tillsammans nu, älskar dig hjärtat mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback