Pinsamt

2009-09-06 00:45:37
Hur har min lördag varit? Började bra slutade dåligt

Jag & mamma for på stan på dagen, shoppade allt jag skrev i förra inlägget + ett par jeans läggings. Blev riktigt nöjd över kläderna, specielt koftan. Tack för allt världens bästa mamma.

Kvällen vet jag inte riktigt om jag vill prata om, Linus & Kim kom hit. var här i 2 timmar max, jag & kim satt & snacka en av dom timmarna. Sedan drog dom hemåt, så jag gick ner till Jenny. Vi såg film, sen gick vi ut till lekparken.. där vi också skämde ut oss för Gun Westin ( våran gammla lärare )



Vi såg en gammal tant gå med stavar lite längre bort, sen börjar Jenny dra upp gun att hon brukar gå ute med dom osv. Sen börjar jag snacka om att hon brukar Jojka & sen satt vi & drev om henne jätte länge Sen kolla jag lite extra på tanten som var mycket nära oss! Sen märkte jag att det var Gun så jag ba
-  SHIIT, JENNY DET ÄR JU FÖR FAN GUN! DUCKA
Sen när hon gått börja vi gap skratta & tyckte det var ganska pinsamt.. hon hörde ju att vi snacka, men som tur var så såg hon nog inte att det var just jag & jenny!




så såg koftan ut, snygg va

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jätte snygg!

Jag köpte en likadan fast typ beige, jag älskar den :D

2009-09-06 @ 12:56:37
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jätte snygg!

Jag köpte en likadan fast typ beige, jag älskar den :D

2009-09-06 @ 12:56:40
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback