lite om mig

2009-09-16 16:54:28
- Jag hatar tandläkaren
- Jag har mått riktigt dåligt 
- Jag Har svårt för att konsentrera mig
- Jag hatar när det är mycket kolsyra
- Jag hatar småkryp
- Jag avskyr majs
- Jag tycker inte om att prata inför folk.
- Jag Älskar kim mäst av allt på jorden
- Jag älskar att blogga
- Jag älskar sommarN
- Jag älskar barn. 
- Jag älskar komedier
- Jag skrattar mycket
- Jag har hål i öronen.
- Jag är lite mörkrädd.
- Jag & min bror pratar mycket om allt med varandra 
- Jag älskar chips..
- Jag blir irriterad när jag är hungrig
- Jag är rädd för att sova ensam. .
- Jag har kort tålamod..
- Jag tycker att mjölk är jätte gott

Kommentarer
Postat av: lillnicko >

2009-09-16 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback