Bra / mindre bra

2009-11-04 08:41:06

 Uggsen.

Jag äger själv ett par, Dom är varma och mysiga att ha på vintern! Dom är kanske inte dom snyggaste skorna, Men dom är ju bara för varma & sköna att gå i på vintern.


Blogga

Jag har verkligen dålig fantasi, men jag måste säga att jag verkligen älskar att blogga, Det är så roligt sen är det ju extra kul att skriva när många komentera & man får mycket besökare osv.

Klockor

Det är snyggt med klockor. Själv har jag en jätte stor klockan, skulle vilja ha en till fast lite mindre. Tror egentligen att folk har klockor mer för det ska se bra ut, för när jag har klocka så tittar jag ändå på mobilen det är typ en reflex. Men det är snyggt!




 

Kärleksproblem

Problem i förhållanden och allt sånt där det hatar jag så mycket så jag vet inte vad. Om du varit med om något sånt vet du hur det känns och hur dåligt man mår, det är jättejobbigt och det tar tid att komma över det. Men man måste helt enkelt tänka framåt och kämpa, svett och tårar ändå. Man får inte tillåta sig själv att gå under. Jag har själv jätte svårt för att tänka på något annat om jag har nå kärleksproblem eller om kille gjort slut, det är det ända man gå & tänker på, jag klarar knappt av att vara hemma själv, måste vara någon där hela tiden.

Lårhöga stövlar

Tycker inte det är snyggt när man har så höga skor det ser för mycket ut. Tror säkert att det är hur snyggt som helst på någon som har långa ben, Men jag skulle aldrig ta på mig ett par. 

Skellefteå 

Okej skellefteå är ju mysigt å så, det är inte så att jag skulle vilja bara flytta härifrån nu. Men här vet man typ vem alla är.. Alla ivåran ålder ifal, man vet typ exakt vem alla är. Vi hart typ max 10 tjej affärer, så alla går i samma kläder osv. Men tänk för killarna då, hur många affärer finns det för dom här. Ne borde komma in lite fler affärer.

Kommentarer
Postat av: Linnea berglund

Du har så rätt =)!

2009-11-04 @ 17:15:28
URL: http://linneaberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback