Kyrkholmen

2009-05-25 18:09:01
Skoldagen var ju kanske inte det bästa med dagen, var helt som vanligt.. alltså tråkig! Men efter skolan så drog jag,Anna,Verre,Fanny,Ida,Agge,Linke,Dajmen,Viktor,Kostas & Kim till kyrkholmen & bada, eller alltså det var typ bara Ida,Agge,Viktor & Linke som bada för alla andra fega ur! Eller alltså jag älskar ju att bada så jag skulle lätt bada men jag har så grymt ont i halsen & jag vill inte bli sjuk ihelgen så. Har SO prov på torsdag, eller jag har varit borta ganska många SO lektioner så jag skulle kanske få göra det senare, yees. Men jag ska gå & plugga lite nu ändå tror jag, orkar inte med skolan nå mera, men nu är det bara 18 dagar kvar till sommarlov jaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback