AJ?

2009-05-18 17:41:42

muuummss vad det var gott med pizza! Har nyss ätit pizza med pappa & Albin, skit gött. Idag så har min skoldag varit mycket bra, vi har ju inga vanliga lektioner den här veckan. Idag så började det med att vi såg hipphipp hora på kaplan skolan. Sen efter det skulle vi snacka om filmen i grupper, sen var det  taekwondo. Det kom någon kille som skulle visa hur man gjorde självförsvar, sen skulle man ställa sig två & två & då var jag mobbad & vart själv så då sa han att han kunde visa på mig. Säger bara en sak : AAAAAAAAAAAAAAJ! Han tog i som fan, han bröt typ mitt lillfinger & arm, han var hårdhänt som fan! Sen när han tryckte ner mig på marken & kittla mig så börja alla skratta haha :] Det var roligt ibörjan men sen vart han fan hårdhänt som fan.  Men nu ska jag draaaaaa, hare bäst!


så jävla bra HAHAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja runka av mig? HAH

2009-05-19 @ 08:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback