Handboll

2009-05-06 14:40:07
Hallåj. Kom just hem från skolan. Skrev inget om vad jag gjorde igår kväll så jag tänkte berätta lite.

Jag var på handbolls träningen & det vart inte som den brukar precis. Jag kan säga att jag tror ingen i laget har gråtit så mycket (eller vissa grät) på en handbollsträning.anledningen var att våran tränare berättade att hon ska inte träna oss nå mer, det var ju så känsligt för hon har tränat oss ända sedan hon var typ i våran ålder och vi var jätte små. Hon har som alltid funnis där & det känns som man kan säga allt till hon, hon var som en exta mamma typ. nu ska hon sluta träna oss pga. massa saker. Hin grät nästan själv när hon berättade allt för oss & när man fick se hon bli blank i ögonen & prata med ledsen röst så kunde man ju inte hålla inne tårarna. Hoppas du kommer tillbax till oss så fort som möjligt!

                                 
                                               Tar dig lätt gumman. Eller vad tycker ni det ser ut som ?:] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback