Disco time

2009-05-20 18:23:23

Hallå, gud vad det regnar ute! Inte kul alltså. Idag så har jag varit väldigt duktig må jag säga, jag har spelat brännboll i typ 4 timmar idag + att vi har gått broarna, jag har skavsår som f*n kan jag säga dig, jag hadde mina converse såå! Men det var ändå värt för alltså man fick en festis när man hade gått, Älskar festis ni som inte vet det!

Idag så har jag också hunnit fara till Kim efter skolan & busa lite. När jag skulle cykla hem så spöregna det si så där ganska mycket så nu sitter jag här med krull & jätte fett hår & stelnat hårspray & jag ska på disco om typ 1 & en halv timma. Sen måste jag få bort min vitlöks smak ut munnen! ( åt nyss vitlöksås ) & det är inte lätt att få bort den lukten. Men nu ska jag hoppa in i en dusch, vi syns på sörböle discot om du ska dit, men det ska du va vava ? Jag & tjejerna kommer då skaka rumpa som fan där borta så håll i er va fan. Ha det gött & fortsätt läsa min blogg din finuling.

                                                        
                                                                       Jag är inte glad liten flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback