Toppen Fredag

2009-05-16 13:38:07

hallå alla, hur är det med er? Med mig är det mycket bra förutom att det kliar i ögonen & näsan, pollen som fan är det ute nu alltså, kunde nästan inte somna inatt för det kliade så mycket! Men nu har mamma köpt allergitabletter osv. Så det känns redan lite bättre.

Gårdagen var mycket rolig. Började med att vi träffades jag,Jenny,Alva, Lisa,Linnea & Lowan & käka på dallas. Efter det så drog jag & träffade Zebbe på busshållplatsen, sen åkte vi med mamma till Kim. Sen lite senare så drog vill till kyrkholmen, & där var det massa folk, vi var över 10 pers! Alla var ju inte direkt pigga lite senare precis men kul var det ska jag säga. Bilder kommer senare. Sen när alla skulle börja fara så drog jag zebbe & Kim till Kim för vi skulle sova där.
När vi kom dit satt dom sig & spela cs & jag somna dirr i Kims säng. Sen så väkte dom mig & sa att vi skulle bädda, vi sovde alla tre på en stor luftmadrass, goooosssss. På morgonen så sa Kim att både jag & Zebbe hadde typ sovit på hans bröst hela natten! Så kan det gå. Så såg den fredagen ut.

Nu så har jag ganska nyss kommit hem från Kim,ska duscha & fixa till mig. KramKram! Komentera gärna! PEACE



                      

                                                Hitta en jätte gammal bild på jag & Kim.
                                         Minns hur kort du var gubben jag var tvungen att 
                                        börja mig ner jätte mycket, men nu är det typ tvärtom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, sött

2009-05-16 @ 14:56:35
Postat av: josse

ni är verkligen gjora för varann=)



pic by moooi

2009-05-16 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback