Gårdagen

2009-05-22 15:03:04

Hallå alla! Kom just hem, har varit hos världens bästa Jenny. Var med hon hela gårdagen sen så sovde jag hos henne till idag också, sen kom det en till & knakade på fönstret som ville komma in & sova med oss, så den sovde också över, den ville som inte hem.

Gårdagen vart ganska så lyckad. Vi var på rovön massa folk, var roligt att träffa massa & lära känna lite nytt folk också. Hela kvällen kanske inte vart så lyckad, hände en tråkig olycka också, så tragiskt att det skulle hända! Alla drog ungefär där vid klockan 12, jag & Jenny hjälpte Simon hem, han ville ha lite sällskap hem, så vi följde med han en bit, vi tappade bort Camilla & Matte på vägen, men dom klara sig säkrt! Skulle ju egentligen vara med Kim igår men han stanna hos affe en natt till så det sket sig, men nu är han hemma så jag ska träffa han idag. + att min mamma kommer hem från Stockholm idag, så det blir kul att träffa mammiii. Nu ska jah gå & fixa mitt hår, jag bjuder på lite bilder från igår. Dom vart inte direkt bra kan jag säga, det är mörkt & suddiga bilder, men det skiter jag i.

                                        

           

                                

                                 


Kommentarer
Postat av: konny

jag ser typ ut som ett emo som ger ''mördar blicken'' mot simon.. eller nåt :]?

2009-05-22 @ 16:46:14
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: matildac

de ägde:]<3

2009-05-24 @ 14:53:40
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: matildac

de ägde:]<3

2009-05-24 @ 14:53:44
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback