sommar & sol

2009-05-30 17:25:48

Hallå! Kom just från Jenny, vi har legat ute & sola i det fina vädret, guud så varmt det är & det ska tydligen blir ännu varmare imorgon. Lite färg har jag nog fått ifal, + lite fräknar på köpet, hatar det. 

Gårdagen vart väll sådära, pan var ju inte direkt super kul om man säger så. Det var inte mycke folk där, jag tror det aldrig har varit så lite folk. Åkte bil dit med mamma & pappa, sen träffa jag tjejerna där. Sen träffa jag även Kim,Affe & Zebbe.

Idag så blir det att vara med Kim, vet inte om vi ska träffa massa andra också. Men vi får se hur det blir. Har ifal varit en stund på stan idag, det var nån cykeltävling som Albin var med i, tror han kom 9 av massa skitungar. Sen efter det så var det dom större grabbarna som hade en lite uppvisning. Så jag & Kim satt & kollade lite när Alfred cykla. Sen gick jag med mamma & försökte hitta ettpar solbrillor till henne, & det gjorde vi. Sen fick jag ett jätte sött linne eller vad man ska kalla det av mamma, Tack mamma! Nu ska jag gå ut & sola lite mer tror jag, ha det bäst!

För ful för att visas

Mitt  nya linne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback