Så kan det gå

2009-05-10 22:34:34

Hello. Kom hem från Kim för ett tag sedan, vi har sett på tv & hoppa sturre. Har varit dålig på att skriva i helgen, men det har varit så mycket så jag har inte haft riktigt tid. Men nu är jag tillbax.

Gårdagen var jag & Kim på vårmässan på dagen, men det sög så vi for till stan iställe. Det är en tröja som jag jätte gärna vill ha, en rosa adidas tröja! GE MIG. När vi kom hem till Kim sen så hände det en sak, jag ramlade ner från Kims trapp, jag halkade & for ner för 5 trappsteg, fyfan vad ont det tog. Gjorde illa mig i armen & just över bröstet sen skrapade jag upp som på sidan, så det var inte så kul, Satan vad rädd Kim vart hihi. Senare på kvällen så var jag bara hemma & myste med familjen & såg robinson.

Annars idag så har jag varit på vårmässan med mamma,Albin,mormor & Martin,det var helt okej! Jag & mamma köpte någon jätte bra produkt grejs som tar bort ALLT hår på bennen + allt annat hår som man vill ta bort. Man ska bara gungga lite med den dära grejen & alltså allt for verkligen bort & nu har jag typ värsta bejby huden. Spårat värt.
Men nu ska jag gå & göra mig iordning för att hoppa i sängen. Sov sött. pusspuss


Aj,aj


Kommentarer
Postat av: josse

haha lite jag ha en rosa addidas tröja

2009-05-11 @ 16:44:40
Postat av: mika

vad var det för mirakelprodukt åd:O:O:O:O

2009-05-11 @ 18:20:01
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback