första maj

2009-05-01 11:56:53

Hallå i stugan. Vaknade för inte så lång stund & jag tror de flästa ligger & sover än. Ifal Linus & kim verkar det som. Idag blir det att träffa grabbarna, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men ute blir det nog att vara, så fint väder som det är nu! Känns typ som sommar, & det gillar vi.

 Gårdagen var mycket bra var med Linus & Kim som ni vet, först så for vi till sjungandes brasa men där var det mäst små barn så vi cyklade till landskyrkan istället & kollade när dom eldade på brasan. Träffade Jenny, Lisa, Carl, Alva, Henke, Joel, Matilda,Rebecka,Anna osv. Snackade lite med dom. Sen lite senare så for vi & åt på frasses jag Kim & Linus. Dom tyckte jag var '' jätte pinsam '' där. He tycker verkligen inte jag haha. Sen när vi varit där i typ 2 timmar så ringde med Linus pappa som fick komma & hämta oss, så då for vi till Linus & åt godis & såg på film.  Sen så somnade jag i Kims knä sen var den kvällen slut. Tack för kvällen världens bästa killar :) Men nu ska jag gå & hjälpa mamma att städa bort allt i köket. Jag är så söt & gullig. Ha det så bra, kramkram

                                            
                                                                 PAPPA SJUNGER!

Titta Hampus.
En bild på Jörgen
är du nöjd nu ?


Kommentarer
Postat av: Jögg3_lover95

naaaaawww :] så snygg :]:] <3<3<33<<3<3<3<3<3

2009-05-01 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback