8 månader

2009-05-14 19:05:25

8 månader. Du är värt mer än guld,

varje gång du går in igenom dörren känns de som en ängel nyss kom in. du lyser upp mitt liv, du är min livsglädje, utan dig är jag som en gammal pappersbit på marken. min kärlek är enorm!

att vara utan dig finns inte. du är allt man kan önska. du är min lilla drömprins. bara min.. jag älskar dig, och inget kan förstöra våran kärlek. vi är starkare än alla andra. vi har äkta kärlek!




Om vi inte räknar med vårat uppbehåll i
några veckor så har vi varit tillsammans
i 1 & ett halft år + 2 månader!





Kommentarer
Postat av: anna

Grattiiiiisss :)))

2009-05-14 @ 20:21:31
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: anonym

ahha va coolT att skriva sen att ni har varritt ihop i ett å ett halft år OCH 2 MÅNADER, HAHAHAHA

2009-05-14 @ 20:56:53
Postat av: Alfons

du har Äkta Kärlek och han visar vad han går för i sängen



/ anonym

/ sanningens ORD!

2009-05-15 @ 17:41:12
URL: http://heheheheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback