Torsdag ( färgat håret )

2009-03-05 23:25:08
Heeej,Heeej :) Idag så började dagen med att jag, pappa, Albin & Kim for till Stockholm city. Köpte inget på stan idag ifal, men Kim köpte ett par jätte snygga jeans & ett skärp + massa annat. Sen senare så bakade jag & Kim negerbollar ( eller som vissa säger chokladbollar) Men jag kommer alltid säga negerbollar :] Det blev lite för mycket kaffe, men de vart gott ändå. Sen efter vi  tryckt i oss negerbollarn så skulle jag färga håret., sen så kunde jag typ inte få bort all färg från pannan,öronen & halsen,. vart jätte arg. Sen så skulle jag duscha bort all färg & gissa vad som hände då.. joo jag börja blöda näsblod, så jag hade blod över hela ansiktet & smink i ögonen, sen så såg jag att det var hårfärg på väggarna i duschen då vart jag jävligt arg. Sean så torkade jag upp allt med papper på väggarna & stoppade ner allt i toan så det vart proppfult! Ja gick upp & blåste håret, när jag var klar så tyckte jag att jag såg förjävlig ut.. men Kim tyckte det vart jätte snyggt, det är mörktbrunt. Men jag är ovan. Efter ett tag så kom min mosters kille & frågade vem som tryckt ner massa papper i toan så det inte går att spola hahahaha. Så jag var tvungen att att ta upp allt från toan (A)  Imorgon så är det fredag & det innebär att vi ska fara hem!! Vi far klockan 9 på morgonen typ, längtar efter min säng hemma så grymt mycket nu, är trött på att sova på en luft madrass heh. Men nu ska jag gå & myysaa med Kim, jag bjuder på lite bilder. Hare bra kraaam / lillemmy

Jag när jag tar upp all papper.


Jag & Kim


Kim & pappa.


Jag & pappii ( såg ut som en... )


Albin


Kim<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg Jögg3 :] <3

2009-04-27 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback