Stugan

2009-03-22 16:15:21
Hallå! Idag har det varit riktigt bra väder så jag,mamma & Albin for till stugan med mormor & Martin, riktigt härligt & nu har jag fått lite färg tror jag + några få fula fräknar! Snart så ska jag på kalas hos min lillkusin Maja som fyller år, sen när vi kommer hem så blir det att äta chips med dipp & se på Beck med mamma & Albin. Toppen! Sen så måste jag ju bara berätta att idag i stugan så låg jag & sola på snön sen så kom Albin & brotta ner mig och satt sig på mig & hede hans vantar i mitt ansikte med snö osv, sen så skrek jag att han skulle gå av men det gjorde han såklart inte.. sen så när han tillslut akta sig så hade jag blod över hela ansiktet. Ehm jag hade börjat blöda näsblod haha. Så det var blod i snön & över allt, inte lyckat alltså.Sen så igår kväll när jag sov hos Kim så började jag också blöda näsblod & då orka jag inte gå ner & ta papper så kim sa - men ta min tröja. HAH så den var lite blodig på morgonen :) Men nu ska jag gå & fixa till mig, slänger in en bild också, skriver ett inlägg ikväll också tror jag Peace

  
* Steeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback