Sommaren 2007♥

2009-03-18 22:22:25

Nu har jag plugga matte, fyfan vad jag hatar det. Sen blir jag jätte sur när jag räknat fel, jag prov imorgon.. jag hopper verkligen att det kommer gå bra. Jag & Mamma har suttit i 2 timmar typ, sen så såg vi något tv pogram & drack milchake,muums. Vad ska ni göra i helgen? Ska ni på pan? Jag vet inte om jag ska dit, josse ville att jag & Kim skulle fara med henne. Men vi får se hur det blir :) Men nu ska jag se på tv & sen blir det att Borsta gaddarna och sova, sweet dreams. Bjuder på några gammla bilder från sommaren 2007. Bästa sommaren♥

''jätte fin bild på mig''

jag & Kim

Kim,Lins,Ludde & Liam. BADAAA<3

eeehm.. ja det är jag

Jag & Jenny i byske

HAHA! Kim,Dajmen,Carl

Jenny&Linus ( så jävla söta )

jaa,vad ska jag säga. Josse & Jenny var inte så snälla med mig där!?:]
Sen så tryckte dom i mig chokladbudding också. Kommer aldrig glömma

Jag&Josse

Fyfan vad ful bild. ( snälla josse döda mig inte(A) )

Jenny är så söt i glasögon

Jenny&Linus

Jag&josse. saknar dej gumman


- Sommaren 2007
Glömmer aldrig den sommaren


Kommentarer
Postat av: konny

känns som en evighet sen kan jag lova!(L)

2009-03-18 @ 22:26:33
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: josse

inte snygga:]

men har bara en sak att säga UNDERBARA TIDER!

2009-03-19 @ 17:45:15
URL: http://jossseh.blogg.se/
Postat av: typ

byske steeek ;)

2009-03-21 @ 23:09:59
Postat av: Erydén_

sommaren 08 kommer bli bättree =)

2009-03-22 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback