AIK

2009-03-19 20:04:40
Heejaaa AIK, hoppas dom vinner nu. Sitter hemma hos farmor nu & har nyss ätit pizza, sjukt gott var det kan jag ju säga. Nu har jag lagt på mig några kilon känns det som. Men det är bara att träna bort allt. 0-0 i matchen en, jag ville fara dit & se men det vart ju slutsålt så det var inget av med det, men jag får nöja mej med att se hos farmor med familjen, det är ju myysit det också. Imorgon så tror jag att jag,Kim & Josse ska på pan men jag vet inte riktigt en. Ska du på pan? Men vi får se hur det blir med det, hoppas det blir för jag vill typ dit. Men idag så har jag varit lite extra glad faktiskt, för att det gick jätte bra på mitt matteprov idag, jag är ju inte direkt bäst på matte om jag säger så, men idag gick det verkligen bra & det är jag glad för. Men guud nu har ju Hockeyn börja om, måste gå & se nu så jag inte missar något. Ha en bra kväll & håll tummarna för Aik nu!

                                                           
      


                               
                                                          Emmyblemmy

Kommentarer
Postat av: veensssssa

Så fin bild på dig =)

2009-03-20 @ 18:59:18
URL: http://venessaa.blogg.se/
Postat av: m.

2009-03-25 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback