R U B R I K

2009-06-03 18:58:09

Inte roligt väder idag alltså, regn + att det har hagla lite. När jag var på väg hem idag så hade jag tagot med mig min & kims bildmappar, sen så börjar det stört regna, sen kom massa hagel. Satan vad arg jag var då. Men som tur var så förstördes ingen bild ifal.

Kim var inte på skolan idag för han är sjuk som jag skrev förr, så han kunde inte ta med min tröja till skolan så jag ska dra dit & hämta den nu tror jag.

                           
                                          


Kommentarer
Postat av: Anonym

Länge sen jag kommenterade så nu äre väll dags igen ^^ Jag har ju haft 48 grader i turkiet ;) men nu har jag kommit hem till regnet så det suger ju :(

2009-06-03 @ 21:35:42
Postat av: Anonym

/Filip (A) namnet ville inte komma med

2009-06-03 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback