Kusin

2009-06-30 18:13:40
Nöjda? Jag tog bort inlägget. Men jag är fortfarande jävligt arg för jag inte får veta vilka det är som inte har fått nå bra ''vibbar'' av mig! Jag ska fan veta.

Blev bad idag också, inte lika bra väder idag men det gick att bada ändå. Jag är som en liten fisk som mamma brukar säga, jag lever typ i vattnet. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt & se på tv & bara mysa! Ska nog till vb imorgon, är det någon som vill följa med så säg till. 
                          
                                

På torsdag kväll så ska jag passa den här lilla skruttungen, från klockan 6 till på kvällen! Tror jag kommer få en slant för det också. Jag är värsta kungen på att vara barnvakt må jag säga. Men nu är det käk, hare bäst :)

                                

Kommentarer
Postat av: venessa

vad för inlägg var de?

älskar din blogg btw <3<3

2009-07-01 @ 17:28:32
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback