s ö n d a g

2009-06-14 19:31:45

Back on track! Gissa vars jag varit idag... jag har varit på moppekursen idag. Jag tänkte idag när jag vaknade hos Kim & såg att det regnade jävulskt mycket hur det skulle gå & köra moppe då. Men det lungade ner sig som tur var när vi skulle köra. Jag & Alecsandra ägde ju alla? Gick ändå bra för mig, for bara på en kon en gång, så jag är stålt. 

Tror jag inte jag skrattat så mycket på länge där borta, jag Alecsandra & Robin hade jävligt roligt må jag säga, han som vi hade som lärde oss att köra osv var så jävla rolig. När vi skulle gå & käka så kom han in & avbröt hon som stod & snacka - Fyfan vad det regnar ute nu alltså, jag tog med mig dom här parasållen som ni får ta, dom är lite stora men ni ryms ju 5 haha.  Alltså han kom in med världens största parasåll, fan vad kul det var. Nu är jag hemma ifal & ska nog på bio med Kim & hans farbror så det kommer bli toppen. Här kommer lite bilder.puss.
          


Kommentarer
Postat av: pia

fråga gärna nått i min frågestund=)

2009-06-14 @ 20:15:16
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback