o n s d a g

2009-06-10 07:56:26

Sitter här redo & klar för att fara & sjunga! Men jag börjar bli förkyld.. har lite ont i halsen osv & snuvi, det vill jag inte ha nu inte. Nej,nej. Ska möta josse vid brännan klockan tio över åtta, då drar vi till landskyrkan för att öva med kören. Slutar klockan 11, jävligt skönt må jag säga. Men nu ska jag cykla iväg på min fin,fina cykel. pusspuss.

                                      

                                                                  haha Snygga vi var där alltså? lr så inte
                Blev inte att vara med Kim igår kväll, så han ska komma till mig efter skolan idag iställe. 
                                                                                        Så det blir toppen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste han ha den tröjan...ASSÅ SLUTA! SNÄLLA.............

2009-06-10 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback