Nu drar jag till skolan....

2009-06-01 07:26:42
Skrev inget igårkväll, förlåt för det! Jag sovde hos Kim då. Sitter här AS trött & ska snart fara till skolan, men nu är det bara några dagar kvar alltså. Sen blir det sommarlov, fattar ni så härligt. Sova länge,sola bada , äta glass varje dag & sen kompisarna, sen kanske man ska på någon semester kan det blir bättre?

Helgen har annars varit helt perfekt, Har mest legat ute & solat om jag ska vara ärlig. Men sen så har jag varit lite med Konny. Gått på stan, sen sov jag hos Kim i lördags. Tänkte fara & vara med massa på rovön, eller alltså dom var ju inte där. Men jag kände bara ingen ork då, sen då håller jag på att bli förkyld igen, & det får bara inte hända nu!

                                           
                                                                                 Snart 9 månader älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback