Midsommar

2009-06-19 10:52:45

Midsommar! Min dag/kväll ska jag troligtvis tillbringa i en stuga med mina barndoms kompisar. Det låter inte som jag får vara med mina kompisar här i stan, de sug. Men om jag får så är det typ med - Rebecka,Antonia, Viktår & Kim. Vet inte vad kim tycker att jag ska vara med heller, så jag får se hur det blir med det. Kanske bara blir ledsen om jag med honom, kommer inte kunna släppa blicken från honom då! Nu ska jag gå & göra mig klar, blir inget skrivandes förrän imorgon på dagen någon gång, för i den där stugan har dom knappast dator. Så ni få ha en trevlig medsommar. Kramkram

                    
                                               Oj,Oj så små vi var. Hur gammla var vi?
                                                                v i skulle börja 6:an

                       Igår sovde jag i min säng för första gången på 3 dagar! Var inte så kul...


Kommentarer
Postat av: inte den där anonyma typen.

det går framåt iallafall :)

keep it up!

2009-06-19 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback