love U

2009-06-02 22:09:21

Tisdag, mycket skönt att få sova ut idag. Jag & Kim sovde hos Josse, vi vaknade idag vid 12 tiden kanske. Jag & Kim for till stan & åt på frasses, mycket gott var det. Sen drog vi till Kim & hoppa lite sturre. Efter det så for vi till mig & då gjorde vi inte mycket för kim fick migrän & låg & halv sov medans jag strök han i håret. Han mår inte bra pojken nu alltså, krya på dig älskling! Love U. Aja, men annars så är det ju skola imorgon... fan också. Jag kom på att jag tagit hem saker från bilden som jag skulle göra klart men det har jag såklart inte gjort, inte bra inte bra. Men nu ska jag gå & höra om Kim ska till skolan imorgon, sen blir det att hoppa i sängs. Sovsött.

                                  
                                                                                       Du & jag baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback