jag svarar er

2009-06-08 14:28:28
Här kommer svaren!


typ? eller:O
Förstod som inte fråga hampus!

tycker du att du ser likadan ut på bild som i verklighet? :)
Alltså på en del bilder. Det beror ju på hur mycket man gör
till dom osv.

vem är din förebild?
hur länge tar det för dig att sminka dig?
vem är din bästavän?
Det vet jag faktiskt inte!
15-20 min!
Jenny Stålnacke Olsson.

Hur ser din klädstil ut en vanlig dag? :)
Jeans leggings & någon tröja.

Vad har du för betyg? :)
G i nästan alla, sen dom 4-5 andra VG!

vad skulle du välja mellan att göra ?
snusa eller röka ?
Snusa!

Hur länge har du & Kim varit tillsammans?
Den fråga kommer alltid upp.
Som jag har sagt förut, om vi inte räknar med
vårat lilla uppbehåll så är det 1 år & 9 månader.

Du har jätte fina ögon!
Vilken maskara har du? :)

Tack du! :) Max Factor


Tack för era frågor :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback