Hon som är livrädd för clowner!

2009-06-08 21:41:56
Tack för era tips om hur jag ska göra håret. Vi få se hur jag ska göra, jag är en sån som är jätte rädd att det ska bli fult! Men jag måste ju bara våga gör något.

Ikväll så har jag varit med Jenny, vi har snackat massor & varit vid datorn. Sen har Jenny lockat mitt hår & gjort det jätte fint, men det skulle ju inte kunna hålla sig till imorgon så det sög ju. Tisdag imorgon, gud vad det går fort nu. Körövning i 2 timmar imorgon, så jävulskt drygt. Men det får funka. Efter skolan blir det stan med Jenny, hon ska hjälpa mig att hitta ett par fina skor som jag ska ha på skolavslutningen. Hon är bra på sånt där tyck jag! Sen ska vi nog träffa Rebecka & Antonia, he blir perfa.

Sen har min gulli mormor fråga om jag & Albin ska gå på cirkus på Onsdag :] Jävligt gullit tycker jag! Jag tror faktiskt jag ska fara, vadå. Alltså ofta det inte är kul? Kommer nog bara vara jag i min ålder men,men. Men jag oroa mig fortfarande för Clownerna.... dom är så jävla hemska.. jag är livrädd för dom om jag ska erkänna. Men ska sussa nu,pusspuss.

                                  

                                                                                               URS! =(   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback