Gubben min

2009-06-07 22:06:04
Då for Kim nyss för andra gången idag. Blir verkligen aldrig less på denna kille. Men han var bara här i 1 timma, inte så värt må jag ju säga. Men vad gör han inte för att få träffa mig hihi. Han skulle lämna min tröja också, men den glömde han såklart! Imorgon är det skola. Men vi har elevensval så det funkar ju. Jag har matlagning imorgon. Hoppas vi ska göra något gott. Nu ska jag gå. Puss på er.

                                     

                                                                                      Du får mig att lee

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är

blir riktigt avis

2009-06-07 @ 22:30:49
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback