Fuck you!

2009-06-26 00:23:41

Åh vad förbannad jag blir! Jag hatar dom som går & snackar skit, sen sprider massa falska rykten vidare. Fyfan säger jag bara, när jag får reda på vem som starta det här så ska jag ta ett snack med den personen! Tack Fredrik för du berättade!

Sen till dig Anonym som sitter & skriver massa dumma komentarer! Skriv ditt jävla namn iställe? Eller vågar du inte det. Inlägget som jag skrev ( Håll tummarna ) Då skrev du - oh, jag får panik! Vad fan är det med dig egentligen, sluta skriva massa dumma saker! Dra åt helvete säger jag bara!

                                                      

                                                                          Korvfingrarna!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oharre....

2009-06-27 @ 01:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback