frasses < 3

2009-06-04 22:49:03

Nytt besöks record, yes. Det gillar jag, fortsätt komentera nu också.

Idag på elevensval så gjorde jag en jätte ful väska, jag lovar dig den var inte vacker. Tänker inte använda den. Efter skolan så träffade jag Alva istan. Alva solade, jag gjorde inte det för jag orkade som int. Hon vart ju si så där lite röd tjejen alltså, haha. Vi smörjde på någon kräm innan också så man ska bli brunare, men det vart lite fläckit märkte vi sen, jag kunde typ inte sluta skratta! Sen så skulle vi käka på Frasses såklart, men sen saknades det 3 kronor... så vi gick runt till massa & fråga om dom hade 3 kr, var ganska pinsamt att gå fram till massa som vi inte kände. Men tillslut så gav en gubbe mig en 10, han var ju gulli & snäll.

Senare mot kvällen så kom Kim hit en stund. Gjorde inte så mycket, snackade typ. Som vanligt. Grät ''lite'', sen låg vi bara & myste. Världens bästa kille är det! Men nu ska jag sussa,peace


Kommentarer
Postat av: allva

hahah söt älskling;]

jag är inte röd längre;) !!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-05 @ 08:11:10
URL: http://vavlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback