förlåt!

2009-06-13 01:24:35
förlåt,förlåt,förlåt,förlåt,förlåt! Jag vet att jag är jätte dålig på att blogga justnu! Men det har varit mycket dom senaste dagarna. Men nu är jag igång igen & kommer börja skriva mera ska ni se!

Ikväll så började kvällen hos Matilda, vi käka tacos massa tjejer & hade mycket roligt! Senare drog vi vidare & träffa massa andra osv. Sen så ringde jag Kostast att han skulle komma & hämta mig & det gjorde han den snälla pöjken! så jag drog till medle där Kim var, + massa annat folk. Men nu ska jag sussa, imorgon blir det att sova hos älsklingen.
                              
                               

















Tack & Hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback