9 Juni

2009-06-09 22:11:46
Jag säger bara en sak. jag passar inte i högklackat, mina fötter ser korviga & fula ut, skit fult! Så jag tror inte det blir någe sånt för mig i år heller. Men jag har lagt undan ett par med liten klacka, men dom kosta :-800. Inte billigt alltså. Men aja vi får se hur det blir med det.

Imorgon börjar vi halv 9, d har vi kör till 11 sen får vi sluta. Så det är skönt! Men det känns typ ändå lite ovärt. Hitta en jätte fin bikini på en hemsida idag men den kostade 1630!!!!! Hur kan en bekini kosta vi 1000 kr? Det är ju sjuk. Men aja, får hitta någon från någon tråkig affär i skell-hell. Nu ska jag sussa, ha de gott :) 

                                        

                        btw- Jag ska klippa mig på tisdag. Hjälp. Jag hatar att klippa mig, det blir alltid fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(ser inte om du har mittbena, men om du nu har det så keep it!!)) grymt snyggt och väldigt modernt. Gör även lite highlights nu till sommaren ;)

2009-06-09 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback